Organizare all-inclusive

Ziua petrecerii tale ar trebui să fie o reflecţie a personalităţii tale, iar noi înţelegem acest lucru. Personalizarea este cheia unui eveniment reuşit. Un event planner care a lucrat cu tine pentru a creea un eveniment unic. Noi vom organiza tot sau te vom ghida prin procesul de organizare, ocupându-ne de toată alergătura şi salvându-ţi timp şi bani.

Organizarea All-inclusive este pentru cei care îşi doresc să lucreze cu un event planner care să creeze şi implementeze o petrecere unică, pe care nimeni nu o va uita.
În acest pachet, ne ocupăm de absolut tot, nimic nu este prea mult. Nu vei avea nici o grijă. Vei fi fericit ştiind că tot stresul căutării furnizorilor, negocierii cu ei, planificarea şi toată alergatura sunt ale noastre. Acest pachet este pentru cei care vor să se relaxeze şi să se bucure de eveniment.

Pachetul "Organizare All-inclusive" include:

PLANIFICARE NUNTĂ - ORGANIZARE ŞI COORDONARE:

  • Prima întâlnire este gratuită
  • Contact nelimitat pe email, telefon, Facebook, Skype, etc.
  • Planificarea bugetului
  • Crearea şi implementarea conceptului evenimentului
  • Vizitarea locaţiilor selectate împreună cu tine
  • Căutarea furnizorilor potriviţi şi întâlniri cu aceştia:
    • Restaurante sau firme de catering (inclusiv planificarea meniului)
    • Florării şi firme de aranjamente
    • Muzică şi divertisment
    • Fotografi
    • Cameramani
    • Cofetării sau maeştri cofetari
    • Preoţi sau oficianţi de ceremonii
    • Transport
  • Negocieri cu furnizorii şi revizuirea contractelor cu aceştia
  • Consiliere în alegerea ţinutelor (inclusiv prezenţa la probe)
  • Selecţia invitaţiilor, mărturiilor, meniurilor, cardurilor de aşezare, numerelor de masă
  • Selecţia decoraţiunilor şi accesorilor tematice
  • Confirmarea prezenţei invitaţilor
  • Organizarea şi coordonarea repetiţiei evenimentului (dacă este cazul)
  • Aranjamente pentru invitaţi
    • Transport
    • Rezervări la hotel
  • Informaţii necesare pentru cununia civilă, religioasa şi schimbarea de nume (dacă este cazul)
  • Site-ul evenimentului
  • Lecţii de dans
  • Aranjarea invitaţilor la mese
  • Crearea calendarului evenimentului, itinerariului şi cronologiei

ZIUA EVENIMENTULUI:

  • Coordonarea evenimentului de cătreevent planner-ul principal şi, dacă este nevoie, de o asistentă (în funcţie de complexitatea evenimentului)
  • Coordonarea furnizorilor
  • Coordonarea petrecerii
  • Crearea itinerariului evenimentului şi împărţirea acestuia către invitaţi
  • Acces la Kit-ul de urgenţă
  • Verificarea fiecărui obiect necesar pentru oficierea ceremoniei(dacă este cazul)
  • Asistenţă la aranjatul ţinutelor
  • Aranjarea numerelor de masă, cardurilor de aşezare şi mărturiilor
  • Coordonarea divertismentului şi a tuturor anunţurilor/evenimentelor pe parcursul recepţiei
  • Plata facturilor finale către furnizori
  • Suntem pregătiţi să ne ocupăm de orice situaţie de urgenţă care poate apărea