Coordonarea evenimentului

Fiecare dintre noi ne dorim ca petrecerea noastră să fie perfectă, dar pentru unii, ziua este plină de griji. Chiar dacă ai planificat perfect evenimentul, tot rămân foarte multe detalii de care trebuie să te ocupi în ziua evenimentului, dar de care nu vei avea timp. De la livrarea florilor, la sosirea fiecărui furnizor, la apariția unor invitați neașteptați și alte crize, ai nevoie de cineva care să se ocupe de toate aceste detalii.

Event planner-ul nostru va lucra împreună cu tine înaintea evenimentului pentru a finaliza toate detaliile și pentru a se asigura că ziua va decurge conform planului.

Vom fi împreună cu tine de la începutul zilei până la final, având grijă de fiecare detaliu precum organizarea activităților, livrări, logistică și furnizori. Tu vei putea să te relaxezi și să te bucuri cu adevărat de fiecare moment al petrecerii, știind că noi vom fi alături de tine la fiecare pas. Schimbări de ultim moment și situații neprevăzute vor fi rezolvate discret, în timp ce ziua ta se desfășoară fără efort.

Pachetul nostru de coordonare a evenimentului este pentru cei care au totul sub control și au doar nevoie de echipa noastră de event planneri pentru a pune totul la punct înaintea evenimentului și pentru a ne asigura că totul decurge conform planului.

Pachetul "Coordonarea evenimentului" include:

PREGĂTIREA PENTRU ZIUA EVENIMENTULUI:

  • Întâlnirea inițială pentru a explica procesul de organizare și coordonare
  • O primă întâlnire, înaintea evenimentului, pentru a determina cronologia evenimentului, pentru a primi lista de contacte a furnizorilor și a listei de contacte în caz de urgență pentru toți cei implicați în eveniment
  • O a doua întâlnire, pentru a confirma ultimele detalii, cronologia evenimentului, lista de contacte de urgență, lista de invitați și lista de plăți care trebuie făcută în ziua evenimentului
  • Organizarea repetitiei și prezența la repetitie
  • Crearea itinerariului evenimentului și împărțirea acestuia către invitați la repetiție (dacă este cazul)

COORDONAREA ZILEI EVENIMENTULUI:

  • Coordonarea evenimentului de către event planner-ul principal și, dacă este nevoie, de o asistentă (în funcție de complexitatea evenimentului)
  • Coordonarea furnizorilor conform instrucțiunilor
  • Coordonarea petrecerii
  • Acces la Kit-ul de urgență
  • Verificarea fiecărui obiect necesar pentru oficierea ceremoniei (dacă este cazul)
  • Asistență la aranjatul ținutelor
  • Aranjarea numerelor de masă, cardurilor de așezare și mărturiilor conform instrucțiunilor primite
  • Coordonarea divertismentului și a tuturor anunțurilor/evenimentelor pe parcursul recepției
  • Plata facturilor finale către furnizori
  • Suntem pregătiți să ne ocupăm de orice situație de urgență care poate apărea